Retourbeleid

Bij Lien Store willen we ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan heb je het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Hieronder vind je ons retourbeleid: 

Retourvoorwaarden: 

  • Je item(s) moeten ongedragen, onbeschadigd en ongewassen zijn, anders is retourneren niet mogelijk 
  • Het officiële kaartje en/of label moeten er nog in zitten
  • Er mogen geen geuren, zweet- en make-up-vlekken in zitten

Retour aanvragen: 

  1. Ga naar jouw account en vraag een inlogcode aan met het e-mailadres waarmee je besteld hebt
  2. Geef aan welke item(s) jij retour wilt sturen
  3. Wij beoordelen je aanvraag binnen één werkdag. Je ontvangt een bevestiging als je aanvraag is goedgekeurd. 
  4. Vul het retourformulier in en voeg deze bij je bestelling 

Let op: Het formulier dient zelf geprint te worden. Dit is verplicht, anders kan de retour niet verwerkt worden.

Kosten retourzendingen: 

De kosten van het retourneren zijn voor de rekening van de klant. 

Lien Store is ten alle tijden niet aansprakelijk/verantwoordelijk voor retourzendingen die niet aankomen of verloren gaan. 

Terugbetalingen:

Zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, ontvang je een e-mail over de status van je terugbetaling.

Indien goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode.

Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van banken kan variëren.

Meer dan 15 werkdagen verstreken? Neem contact met ons op via info@lien-store.nl

Beschadigde of verkeerde artikelen ontvangen?:

Controleer je bestelling direct na ontvangst. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen neem dan binnen 24 uur contact met ons op via info@lien-store.nl. Voeg hier ook foto's van het probleem bij. 

Bij een verkeerd ontvangen artikel kun je ook via info@lien-store.nl opnemen. We zorgen ervoor dat het probleem snel wordt opgelost.

Download hier het retourformulier: